Summa sidvisningar

lördag 1 januari 2011

Nyårsafton

Jag har varit så dålig på att uppdatera min blogg nu under december pga jullovet. Det är fullt upp med alla barn hemma, så jag hinner knappt titta in på datorn. Så därför skriver jag ikapp mig lite nu. ;-)

I år var det dags att vara hemma på nyår. Vi bjöd hit min kusin Zinnia och hennes lilla familj. De kom vid 17-tiden, vi åt en trerätters middag, drack och hade det så himla trevligt! Det var riktigt kul, vi har nog samma humor vi fyra, för det blev ett och annat skratt. :-)

Barnen hade ju en kompis, kusinens Elise är bara ett par månader yngre än våra sjuåringar, så de var ganska lugna, och allt gick bra. Våra snälla gäster hade köpt med sig ett stort paket med fyrverkerier, som var väldigt uppskattade av barnen. Jag, Livia och Loke gick in efter ett tag, för Loke frös och Livve var inte så sugen på att titta. Livia var mest intresserad av att mixtra med musiken, våran lilla DJ. Hon ställer sig alltid vid datorn och stereon, och ändrar volym m.m...fast hon vet att det är "ajaj".
Otroligt nog så var alla barnen vakna vid tolvslaget, så vi skålade in det tillsammans. Vi med våra vuxendrycker, och barnen med sin egna "skumpa".

Mina två prinsessor.

DJ Livve.

Bella och mamma.

Godingen och jag, väldigt glada. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar