Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

Hipp hipp hurra, 29 år idag...

Idag fyller jag år. 29. Tråkigt bara att det inte är roligt att fylla år längre. Vill ju inte att tiden ska gå så fort, så man blir äldre. ;-)
Ikväll kommer svärmor och hennes man samt svägerskan med familj. Tänkte bara bjuda på något enkelt, fika med smörgåsar och goda pålägg samt grönsaker, och kanske arraks bollar till dessert. ;-)
I lördags var min mamma med familj här, jag fick två par örhängen och pengar. Dagen efter kom min pappa med respektive och mina bröder med sina familjer. Då fick jag också pengar. Äntligen kanske jag får tummen ur och klipper mig och färgar håret innan bebisen kommer. Har en känsla av att det inte kommer bli av annars. ;-)

Tack till alla er som grattat mig på Facebook! :-)) Gulliga ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar