Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Onsdag med besök

Äntligen hinner jag sitta lite vid datorn...eller, jag har haft en väldigt bra dag, så det gör inget alls. Efter att vi lämnat av Bella i skolan så åkte vi hem och förberedde inför dagens besök, av Linda, Rasmus och Amanda. Så stor Amanda har blivit! En sötnos som kryper omkring och är precis jämlik med Livia. De två var väldigt nyfikna på varandra, och på datorn. DJ Livve tog med Amanda och visade hur hon brukar banka på datorn och byta musik. ;-)
Det var väldigt roligt i allafall, vi fikade på de muffins som jag bakade igår. Chokladmuffins med vit chokladsås. De var okej smaken, men inget speciellt.



När våra fikagäster åkte, så hämtade jag, Loke och Livia upp Izabelle, för att åka och handla lite mat. Det är så tråkigt, men det måste ju göras. :-( Så nu har våran kräsna lilla Livia lite mer burkmat. (Nej, hon får sällan hemlagat, i det fallet är jag bekväm av mig...). Hon älskar välling, frukt, gröt och typ allt som vi äter, men ogillar verkligen maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar