Summa sidvisningar

tisdag 2 november 2010

Senaste nätshoppingen

När vi köpte vår nuvarande vagn, en svart Urban Jungle, så beställde vi även två sittdynor, en åkpåse, pump till däcken och regnskydd till. Men jag var inte nöjd med färgen på den gröna åkpåsen, ångrade mig, och sålde den på blocket.se. Men nu har jag äntligen hittat den åkpåsen jag vill ha, eller den vi vill ha! Både min sambo och jag föll direkt för den, så fin! Så vi beställde, och nu har den kommit!




...men vi bytte till denna godingen!

Denna hade vi först...


Visst är den fin? Vi är helnöjda iaf, det var kort leveranstid, och åkpåsen passade bra i vagnen. Den var dock ganska tunn, men jag tror att det räcker. Livia har ju trots allt vinterkläder, ev filtar och en fäll i. :-)

Vi köpte även två rosa bandet prylar, jättefina. Och mkt uppskattade av en tjej i "rosa åldern"...

 
En reflex



Ett armband


2 kommentarer:

  1. vart beställde ni åkpåsen? en polare i jönköping o jag satt o snacka häromdagen o hon va på jakt efter lite annorlunda åkpåsar.. kan tänka mig att nån liknande ni köpt skulle falla henne i smaken :)

    SvaraRadera
  2. Vi köpte den på www.babyshop.se
    Det fungerade bra, snabb leverans och smidigt. :-) Så den sidan kan jag rekommendera.
    kram

    SvaraRadera