Summa sidvisningar

tisdag 16 november 2010

Fars dag

Jag har varit jättedålig på att uppdatera min blogg, dygnet har helt enkelt för få timmar just nu...
Hur som helst; årets Fars dag var iaf Livias första. Utanför min mage. Peter var iväg och jobbade en stund på morgonen. När han kom hem åt vi en mysig frukost tillsammans. Han fick sina paket, ett par varma tofflor och en vattenkokare. Givetvis ett kort och ett par fina teckningar också. :-)
Så äntligen har vi en ny vattenkokare, den gamla gick sönder för ett par veckor sedan, och det är något vi verkligen behöver ha. Vi som dricker en del te, gör välling, gröt osv.

På eftermiddagen var vi inne hos min pappa och fikade. Han och hans särbo Britt-Marie samt min ena bror med sin Saga var där. Det blev en bra dag helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar