Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

Utvecklingssamtal

Idag har Peter varit på Izabelles utvecklingssamtal. Hon sköter sig bra i skolan och är jätteduktig på matten (pga att hon tycker det är roligt...) och allt annat fungerar också bra, det enda negativa var att hon är att hon är lite lat när det gäller att skriva.

Jag var på Lokes utvecklingssamtal tidigare i veckan. Jag fick väldigt mkt beröm för honom, han är glad, omtänksam, snäll och intresserad av att lära sig saker, och har en ovanlig förmåga att ta in information även om han gör något helt annat. Han är duktig på, och tycker om matten framförallt, men han läser bra också. Han är knappt 6 ½ år och läser längre ord också.

Det var roligt att höra så mkt positivt om mina små stjärnor, det är då jag blir som mest stolt över dem och känner att jag har lyckats. :-) Dock är jag inte som vissa föräldrar som inte tror att deras barn gör något dumt, jag vet att mina hittar på dumheter ibland... ;-) Men då vill jag hellre veta det så att jag kan försöka göra något åt det, än att förneka det.
För oss är det viktigt att våra barn är väluppfostrade och visar respekt för andra människor. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar