Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2012

Promenad

När barnen hade lämnats i skolan idag så tog jag en långpromenad med de små. Båda somnade direkt och jag gick i en dryg timme. Det var kallt och kylan kändes i ansiktet, men jag tyckte ändå att det var skönt att komma ut lite. Jobbigt bara att vattnet som var på vägen igår nu har frusit, och bildat hårda spår som man fick köra vagnen emellan.
Vet inte varför, men jag kände mig allmänt glad idag, kanske för att jag har min fina familj eller för att jag börjar se en ände på vintern och ser fram emot våren. Denna vintern har dock varit helt fantastisk tycker jag, det var varmt ända fram tills efter nyår, och det har fortfarande knappt varit riktigt kallt eller slaskigt, utan mittemellan. Än känner jag inte att jag är så trött på vintern som jag brukar. 


När vi kom in så åt jag och Livia lite lunch och nu är det dags att hämta barn igen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar