Summa sidvisningar

torsdag 29 december 2011

Tillökning igen...

Vår familj har nu utökats ytterligare, men denna gången med ett antal fiskar som tur är... ;-)
Min sambo råkar känna någon som har en vän som ville bli av med sitt akvarium, så vi fick det. Helt komplett med pumpar, doppvärmare, sten, växter, fiskar osv. Egentligen skulle det vara en överraskning till mig och barnen, men jag lyckades få fram vad det var, nyfiken som jag är.
Tyckte dock inte det var en jättebra idé eftersom vi bor ganska trångt, och akvariet är på minst 500 liter. Vi har ingenstans att ställa det, och behöver ha all plats vi kan få till annat.
Men men, om han så gärna vill ha det så ska jag inte hindra det, men jag har sagt från början att jag inte kommer sköta det. Sedan det kom har jag knappt sett till honom, jag tittar på TV själv numer, och han tittar på fiskarna... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar