Summa sidvisningar

tisdag 30 november 2010

Sitter och funderar på vad vi ska köpa i doppresent. Brorsans minsting ska döpas på lördag. Vi, som har alla fyra barn då, funderar starkt på att hoppa över kyrkdelen och bara gå på efterfesten... ;-) Varken jag eller Peter tycker det är särkilt intressant att sitta i kyrkan med fyra vilda barn. Vi kollade för säkerhets skull med brorsan och hans fru om det var ok med dem, och de förstod oss.
Men det är alltid lika svårt, vad ska man hitta på till henne? Jag är lite inne på en Bobbycar, barn älskar dem, och de brukar bli flitigt använda. Vi har två stycken, men Livia ska få en egen när hon fyller ett år. Det är redan bestämt. Troligtvis en rosa... ;-)
Så det kan bli en liten bil, eller kanske en fin gunghäst. Men tyvärr tror jag inte att hästen skulle användas så mkt. Ska höra med min andra storebrorsa om han vill vara med och lägga ihop till presenten, så vi vet ungefär hur mycket vi ska köpa för.




Här ovan är vår familjs dopklänning som vi barn och våra avkommor har haft på sig. Min mamma har broderat in allas namn och årtal. Lite roligt tycker jag. :-)
På bilderna är det Loke och Livia. Tyvärr hittade jag inget foto på Izabelle med dopklänning på, här i datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar