Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

Livs dop

I lördags var vi på Livs dop. Tanken var att vi skulle strunta i att gå till kyrkan och bara komma efteråt, men jag kände att vi kanske borde gå iallafall. Så det gjorde vi. Men vi i familjen tidsoptimism dundrade ju in i kyrkan efter att det hade börjat, så vi behövde inte sitta där mer än kanske 10 minuter. ;-)
Barnen skötte sig exemplariskt där. Det enda min femåriga son tänkte på var om hans frisyr var förstörd...det frågade han var tionde minut...
Efter kyrkan åkte vi till lokalen de hade hyrt. Vi åt lite, det fanns till och med glutenfritt! Ett stort plus till min kära bror och hans fru.

Här är lite kort på mig och barnen, direkt från verkligheten...

Jag och mina fina tjejer!

Älskade trollungar!

Min prins :-)
Det var kanske inte helt rätt tillfälle att ta kort, Livia var jättetrött och Loke var arg för att han inte fick åka i mormors bil hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar