Summa sidvisningar

måndag 18 oktober 2010

Izabelles födelsedag!!!

Nu var det måndag igen...helgen går så fort.
I fredags var ju min kära sambo ledig, så vi lämnade och hämtade barn i skolor och förberedde inför Izabelles kalas. Hon fyller år idag, 7 år! Helt otroligt så stor hon börjar bli. Men det är roligt faktiskt, det går att prata med henne på ett annat sätt, samtidigt som hon är ganska barnslig än.
I lördags var min pappa och hans respektive här. Bella fick en riktigt bra present, en klocka att ha på armen, med ett fint halsband till! Perfekt med tanke på att hon är intresserad av och håller på att lära sig klockan lite.

Igår hade tjejen sitt barnkalas, 14 glada och livliga barn var här...det var fullt ös. Men det gick bra iaf. Först blev det korv med bröd, sen glasstårta och till sist den efterlängtade överraskningen...en trollkarl! Vi är inte så påhittiga när det gäller lekar, så vi kom på att vi kunde hyra in lite underhållning istället.
Jag kände mig ganska nöjd när jag såg alla barnens glada miner! De verkade tycka om det iaf. :-)

Izabelle hjälper trollkarlen.


Nu på morgonen så har jag, Loke och Livia varit i Knalleland för att leta present till Bella. Vi hittade en docksäng, en pysselbok och några "Pet shop" leksaker. Så ikväll ska vi fira henne lite med familjen bara. Tänkte baka en ny sorts kladdkaka i eftermiddag, när jag har slagit in presenterna. Vi älskar kladdkakor jag och min sambo!
Det är alltid roligt när barnen fyller år, så man får skämma bort dem lite med gott samvete. ;-)

Haha, jag kunde!! Få in bilder! Det trodde ni inte va?? ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar