Summa sidvisningar

tisdag 12 oktober 2010

Andra inlägget...

Egentligen har jag för mkt att skriva om, men på tok för lite tid...
Idag har jag åkt på Livias förkylning. Hon fick den i fredags, Loke började snuva igår, jag och sambon i morse.  Hade tänkt träffa mammagruppen på öppnis, men med tanke på dagens förutsättningar så lät jag bli...snuvig, trött och stressad är ingen bra kombination.

Lillemannen skulle ta kort på dagis nu på morgonen, så frissen var tvungen att fixas. Tur att vi hann det iaf.
På vägen till dagis och skola såg jag att jag riskerade att få bensinstopp oxå...3 km kvar stod det på mätarn...oj då, lyckades komma dit iaf, skyndade in med barnen (med en Liva på armen som hade bajsat...). Var ganske nervös när vi skulle tillbaka hem, men vi hade tur, bilen höll...men på mätarn stod det -----...inte bra. Särskilt inte med tanke på att vi har BVC-tid 11.45. 6-månaders med läkarkontroll och allt...

2 kommentarer:

  1. Jättefin blogg ju! =)
    Skulle du lösenordsskydda den? I så fall får du inte glömma att ge oss lösenordet =)

    kram Martina

    SvaraRadera
  2. Jag ska inte glömma det! Måste bara lista ut hur man gör först.. ;-)
    kram

    SvaraRadera