Summa sidvisningar

onsdag 12 november 2014

Vinterskor

Imorse var det 2 grader ute...det fick mig att börja ta tag i det där med vinterskor. Lika svårt varje år, hur ska man göra när man behöver köpa nytt? 
Här blir det nästan alltid könsneutrala Ecco eller Viking. Vi brukar välja att köpa märkesskor till vintern då vi tycker att det är värt mkt att barnen inte fryser eller blir blöta om fötterna. 
Däremot skulle jag helst vilja köpa pojk- och flickiga modeller, men oftast ser vi hellre att barnen kan ärva efter varandra så det brukar bli svarta par till slut.

I år är jag väldigt inne på nåt tjejigt till mina döttrar, killarna har tur som nog kan ärva. ☺️

Har hittat tre snygga varianter till Livia, men vet inte hur de två från Leaf är? Kanske inte de perfekta dagisskorna?

Förra året köpte vi ett par såna här till Livia, som Maximilian får ha i år. Jag tycker de är bättre i modellen än Eccos, inte lika smala vilket gör att man kan få i en extra strumpa.

När det gäller Izabelle är det inte lika lätt längre, helt plötsligt började min lilla tweenie ha egna åsikter. 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar