Summa sidvisningar

fredag 24 oktober 2014

Trött och gravid

Jädra skit. Jag blir så irriterad.
Hade skrivit ett inlägg om att vår äldsta, Izabelle har fyllt 11 år och att Maximilian fyller 3 år efter nästa helg.
Men som alltid när jag försöker göra nåt som jag vill och tror att jag planerat det bra genom att låta de tre små titta på TV (hoppa runt i vår säng...) så kommer Silas och manglar rätt över Ipaden så att all text försvinner...tack för den.
Lägg på lite 33 veckors graviditetshormoner på det och mitt sura jag är framme.

Idag är jag extra trött. Vi är enormt duktiga på att lägga oss för sent och när fyraåringen dessutom vaknar nästan varje natt pga att hon drömmer att hennes pappa sitter fast i is (den bilden har hon fått från en lärorik bok, "Tro't om du vill"...) blir man trött. Dessa förutsättningar för en skön sömn kan toppas med att jag känner mig ungefär lika smidig som en flodhäst på 80 år.



Nu ska jag försöka vara lite positiv iaf.

Renoveringen av huset går framåt, tvättstugan, hallen och nya duschen/toan börjar bli någorlunda klara. :)
Det är bara 7 v kvar till lilla bebisen kommer ut.
Det är snart jul. :)

Mycket roligt att se fram emot med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar