Summa sidvisningar

måndag 2 juni 2014

Idag passar jag på, ligger och solar en stund medans Silas sover och de andra är på dagis och skolan. Nu är det bara nån vecka kvar innan vi ska njuta av ett härligt (och kaotiskt) sommarlov. :)

1-åringen som förut var så lugn att man knappt märkte att han fanns är numer en riktig vilde. Han klättrar på ALLT, upp på stolar och bord, trappor och ja...allt som går att klättra på.
Jag är ganska lugn med det, det är värre när man träffar folk som blir stressade av att det ser farligt ut. ;) Jag har redan gått igenom denna fas två ggr tidigare, dels när den störste sonen var liten men tydligen så var jag likadan. 



Förutom klättrandet så stoppar ungen även ALLT i munnen...har hittat stenar i mängder, en skruv, ett par spikar, leksaker, gammal mat osv i hans lilla mun. Igår hade han ett klistermärke som jag försökte peta ut. Det gick inte då det var för långt bak i gommen, vilket resulterade i en del hostande och en liten kräkning som innehållande klistermärket.

Såhär trött blir han ibland...känner mig precis likadan...

Helgen har förutom att jaga lilleman även innehållit en fotbollsmatch för Loke, vinst igen, samt kalas för brorsan och hans dotter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar