Summa sidvisningar

måndag 14 maj 2012

Maximilian har fortfarande en jäkla hosta. Igår natt låg han jämte mig (vilket han alltid gör...) och hostade under perioder hela tiden. Det är verkligen jobbigt när man ser hur dåligt han mår. :-(
De andra barnen är ok nu, alla tre har haft hosta.
Jag är bara trött. Sover riktigt dåligt när lilleman är sjuk (sover dåligt...). Trött och väldigt ont i ryggen, pga att Maximilian är väldigt mammig och sällskapssjuk nuförtiden. Då bär jag på honom, och han blir helnöjd, men jag får ont.

Denna underbara bebisen orsakar min sömnbrist. ;-)

Just nu ser jag fram emot imorgon, då jag äntligen ska få baka en tårta igen, denna gången är det Elin som fyller 9 år. :-) Jag har verkligen längtat efter detta. Har så många idéer om hur den skulle kunna se ut, om jag lyckas. ;-)
Hoppas bara att lilleman sover en längre period imorgon, så jag får möjlighet att sitta ner med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar