Summa sidvisningar

lördag 19 maj 2012

Andra tanden

Vilken morgon! Maximilian vaknade ca 5.30, direkt efter även Livia. Jag ammade, bytte blöjorna och tänkte att idag minsann, idag ska jag få somna om! Men så blev det inte.
Junior började krångla med maten redan igår, han ville varken ha gröten eller majsen, men amningen funkade bra. Inatt och imorse ville han ammas hela tiden, jag försökte stoppa in nappen, men han bara spottade ut den. Han skrek helt hysterisk och var otröstlig i en knapp timma. Jag tror att det är den andra tanden som gör ont, man ser att den precis är på väg ut.
Jag gav honom Alvedon, och han lugnade ner sig.
Hoppas han slipper ha ont nu, stackarn. Ser inte fram emot alla andra tänder som ska komma... :(

Nu sover de små äntligen iaf och jag njuter som bara den i SOLEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar