Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

Cupcakes och tårtor

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att baka mina första cupcakes! Som jag har velat det! Det är bara tiden som saknats. ;-)
Det var riktigt roligt, och jag kommer göra om det så fort det finns tillfälle. :-)

Inte de finaste, men jag är ganska nöjd ändå, tog det jag hade hemma och garnerade dem med.


Jag har verkligen kommit in i en period då jag vill baka varje dag. Det är så roligt, och just nu har jag många idéer om tårtor och annat som jag skulle vilja göra.
Intresset för bakning har jag nog alltid haft, men nu har jag (vi) testat på att göra tårtor vilket jag knappt aldrig gjort förut. Synd bara att det är så dyrt med alla tillbehör jag skulle vilja ha. :-(

Här är våra tårtor hittills;
Maximilians namnceremoni, tårta 1.

 Maximilians namnceremoni, tårta 2.

Livia 2 år, tårta 1.

Dante 5 år

Livia 2 år, tårta 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar