Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Hittade denna på någons blogg, kopierade den och svarade...

Vad gjorde du för 10 år sedan:

Letade efter min första egna lägenhet, ville flytta hemifrån. Jag hittade en etta på Sjöbo som jag flyttade till. Den var jättemysig och jag trivdes bra där. Jobbade som timvikarie på dagis i samma stadsdel.

Vad gjorde du för 1 år sedan:

Var föräldraledig med Livia. Blev gravid med Vide. Gick fram och tillbaka till skolan och lämnade / hämtade Izabelle i ettan och Loke i femårsgruppen.



Fem snacks du gillar:
Choklad-framförallt Fazer blå!
Kakor
"Fikadopp"



Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Betala av alla lån!
Renovera klart huset och trädgården.
Shoppa!
Boka en resa.
Skänka pengar till våra familjer och vänner.



Fem dåliga vanor:
Äter för mkt godis och kakor.
Vill träna, men det blir inte av...
Saknar tålamod.
Lägger mig för sent.
Rastlös...

Fem saker du gillar att göra:
Umgås med min fina familj!
Träffa vänner.
Shoppa.
Greja med huset.
Baka?
Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Onepiece!!! Det fulaste plagget som har skapats! Sparkdräkt för vuxna...
Troligtvis inget orange.
Hm, kommer inte på något mer.


Tre favoritleksaker:
Vår dator!
Min mobiltelefon.
Nintendo Wii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar