Summa sidvisningar

tisdag 14 februari 2012

Alla-hjärtans-dag!

Idag är det alla hjärtans dag. Min älskling var iväg en stund på förmiddagen och jag tog med mig barnen in till stan för att uträtta några ärenden. Min pappa fyller år och vi skulle försöka hitta en present till honom, och dagen till ära givetvis till Peter också. Det var dessutom dags att äntligen köpa lite fotbollskort till barnen som de har önskat sig så. Det är den stora innegrejen i skolan just nu, men de hade 15-20 bilder var bara, medan "alla andra" har massor. Så äntligen fick de varsitt album med lite bilder till.


Vi hittade en liten present till barnens morfar, och ett par saker till Peter. En undertröja, tofflor och kallingar. ;-)

När jag och barnen kom hem så lagade jag mat och slängde ihop två kladdkakor till efterrätt, för att överraska sambon.
Han kom hem med en fin resent till mig, som innehöll choklad och olika sorters te, alla med chokladsmak...behöver jag säga att jag är lite svag för choklad? ;-) De doftar helt underbart!

Mayas skatt...

Stora chokladbitar och annat gott...Hot Chocolate.



Barnen var helnöjda och satt och pillade med sina fotbollskort hela kvällen, Loke var så glad för att han hade fått en "Messi", som han sååå länge velat ha. Det var lycka för honom! Mitt lilla hjärta, jag skulle vilja ge honom alla bilder som finns. ;-) Glädjen i hans ögon är underbar!
Peter och jag tog en mugg av Mayas skatt, den hade mycket smak av kakao, vilket var riktigt gott!
Jag måste säga att livet är bra härligt ibland, tack vare min fina familj, jag älskar er så! :-)

2 kommentarer:

  1. Mmmm vad gott med massa nya teér. Jag kommer snart och stjäl mig en kopp :D

    Härligt att Loke blev så lycklig över sin Mezzi :) När man ser att ens barn blir riktigt lyckliga smälter mammahjärtat!

    SvaraRadera
  2. Haha, du är så välkommen! Det gör du helt rätt i!

    Ja, det är verkligen en härlig känsla. :-)

    kram kram

    SvaraRadera