Summa sidvisningar

torsdag 29 december 2011

Jul 2011

Så var julen över i år också. Skönt det, visst är det mysigt och en speciell tid, men det är också stressigt med allt som ska hinnas med, och varje år är det lika skönt när det är över.

Vi var hos Peters mamma och träffade hans systrar på julaftons förmiddag. Det var himla trevligt som alltid, och till och med tomten hade hittat dit. Dock var barnens farfar tvungen att sticka iväg på ett ärende precis när han kom. ;-)
Mina fyra stjärnor.
Izabelle fick bl.a en bana till zhu zhu pets, som hon hade önskat sig, och lite pyssel. Loke fick bl.a en radiostyrd bil (också på hans önskelista). Livia fick dockor och kläder, och lilleman fick jättefina kläder.



På eftermiddagen var vi hemma hos oss och min pappa och mina bröder kom hit. Efter maten fick barnen öppna en massa julklappar, de fick converse skor, pyssel saker, lego, sminkdocka m.m. Livia fick en stor mjukishäst, cd-skiva, en gunghäst som hennes pappa absolut ville ge henne, m.m.






Juldagen spenderade vi hemma hos min mamma med mina bröder. Det är alltid så mysigt att vara där, för man får fortfarande inslagna julklappar, som när man var liten! I år fick vi två fina tomtar, en ljuslykta m.m. Barnen fick lite av varje. :-)
Slutkörd liten nisse, det är stressigt att fira jul. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar