Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Kalas för Peter

Idag kommer Peters familj för att fira honom, och på söndag kommer min. Han fyllde egentligen år förra veckan, så vi skulle haft det då, men efter en fullspäckad vecka, vilket innebar att vi inte hade hunnit baka, så sa vi att vi flyttar det till denna helgen istället.
Igår bakade Peter glutenfria cookies, de är något av det godaste jag har ätit, vi båda verkligen älskar dem. Mumma! Dessa ska vi bjuda på ikväll, plus lite frallor tror jag.

Glömde ju skriva om hans födelsedag här, så jag gör det nu...

Grattis i efterskott älskling! Enligt min beräkning är det 33 nu, men enligt dig är det alltid 25...Älskar dig!!!



Nu borde jag städa, men har ingen lust idag...istället passar man på att göra allt annat... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar