Summa sidvisningar

onsdag 5 januari 2011

Fikadags

Idag var jag och Livia inne i Knalleland och fikade med en väninna till mig. Hon har en liten tjej som föddes dagen innan Livia, så vi träffade på varandra uppe på BB, men kände varandra lite innan dess också. Hennes bebis var också beräknad till den 5:e april egentligen, men hon fick gå över 2 dagar, och jag tre, innan de små ville komma ut.
Vi hade det jättetrevligt, och ska ses snart igen, när det finns tid. Roligt för Livve med en kompis. ;-)

Resten av dagen har vi bara varit hemma, passat på att njuta av sällskapet innan min bättre hälft börjar jobba. Ja, just det, han fick jobbet han sökte då han var i Umeå. Så numer är han regionschef för ett bemanningsföretag i Göteborg. Glömde skriva det, grattis älskling! Du är så duktig! :-)


2 kommentarer:

  1. Nä men Heeej inte viste jag att du bloggade....KUL!!!=)
    Jag vi hade verkligen jätte trevlig och snart e d dags igen hoppas jag.
    Nu är min lilla Mariel sjuk:( Men hör av mig om nån vecka så vi kan ses.
    Ha d bäst så länge!<3

    SvaraRadera