Summa sidvisningar

måndag 25 oktober 2010

Min morgon

Livia sover bra på nätterna. Egentligen. Hon brukar lägga sig kanske 20.30, vakna till en gång, somna om igen, vakna till en andra gång för att käka en flaska välling. Sen sover hon fram till kl 6.00 ca.
Igår blev det dock ingen välling, vi hade ju kalas hela helgen, så rutinerna hölls inte riktigt. Så imorse vaknade den lilla skruttan strax innan kl. 5...och var superhungrig! Som tur är har jag världens gulligaste sambo, som gick upp och gjorde välling till henne, medans jag fick ligga kvar under det varma goa täcket...väldigt uppskattat! :-) Puss, love you!!


Så här såg skruttan ut imorse när jag tog upp henne...men hon var jätteglad iaf. :-)


När jag vaknar tidigt ligger jag ibland och tänker på allt möjligt. Imorse var det hur lyckligt lottad jag är! Jag har en fin familj som jag älskar så, min underbara Peter och våra gulliga barn. Det är verkligen allt. Att vara lycklig! Bättre än alla pengar i världen! Just nu har vi inte så mkt av den varan som man skulle önska...tre barn har fyllt år här hemma, Livia skulle behöva en ny bilstol snart (sitter verkligen fast i den med vinterkläderna...), och alla andra behöver julklappar...och så vill vi bli klara med huset osv...vi borde vinna en miljon... :-)

2 kommentarer:

  1. Ni får anmäla er till "arga snickaren" så han kommer och fixar huset...

    Sedan får ni anmäla er till "lyxfällan" så att ni får en resa utomlands för hela familjen...

    Kirrat direkt!!! :)


    (Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, tappade bort din bloggadress, men nu är den hittad igen :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, det är ju ingen dum idé!
    Du är smart du. :-)

    Så bra att du hittade adressen!

    SvaraRadera