Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

Fika x 2

Äntligen börjar vintern avta lite...idag regnar det, vilket jag tycker om! För då försvinner snön, tralalalala....SOM jag har längtat efter det! Det blåser nästan storm nu, men vad gör det? Desto mysigare att sitta inne med mina gullungar, dricka te och bara götta sig. :-)

Igår var en bra dag. Efter att Bella var lämnad i skolan kom Johanna och Neo på besök. De stannade ett par timmar, vi drack en massa te och fikade på silviakakan som Peter har bakat.
När det var dags att hämta alla skolbarn, hon har tre st, så åkte först jag och hämtade Bella och sedan hon för att hämta sina. Ingen av oss hade något planerat på em, så hon tog med sig alla barnen och kom tillbaka lite senare igen.
Min kusin hade inte heller något för sig, så även hon dök upp, och vi drack ännu mer te, och åt ännu mer silviakaka... ;-) Tack tjejer för den trevliga dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar