Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Puh, helgen är över...

I fredags hade vi kalas för Peter, då var hans familj här. Himla trevligt, vi bjöd på lite smörgåsar och fika.

I lördags hade vi inga direkta planer, så jag fick för mig att jag skulle spela Wii, och kom till slottet på tredje världen, ganska roligt ibland, men jag blir så jäkla irriterad när min Mario-gubbe dör, så det är nog bättre att hålla sig borta från det för min del...
Vi sms:ade till Johanna och Christian för att se om de hade lust att komma förbi på en fika, och det hade dem. Kvällen blev riktigt bra, så de stannade ett par timmar. De har också "många" barn, så det känns som att vi har mer förståelse för varandra på nåt sätt. Så när vi ses kan det bli 8 st... ;-)

När söndagen kom så var det kalas-dags igen...min svägerska och hennes tre barn kom, och eftersom min bror behövde sova hemma då han jobbat natt, så våldgästade de oss en stund, haha... ;-)
Innan de åkte så kom min pappa med sin särbo, och ett par timmar senare kom min mamma med sin sambo...cookies i all ära, men det känns som att vi har levt på det heeeeeela helgen...

Helgen var bra, men igår kväll var jag helt slut, somnade som vanligt på Peter, medan han tittade på TV. Men jag visste ju att Bella började sent idag, så jag tänkte passa på att ta lite sovmorgon...men Livia vaknade när Peter gick upp, så hon fick välling och somnade om, och efter en stund gjorde även jag det. Men strax därefter började Loke som vanligt att ropa -Mamma...för att han undrade var lypsylen var, och då flög Livia upp och blev hur pigg som helst...grr...en trött mamma är inte den bästa mamman helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar