Summa sidvisningar

fredag 4 februari 2011

Äntligen fredag!

Då var det fredag igen...äntligen. Idag blir det en lugn kväll hemma, bara mys med familjen. Imorgon ska vi hem till Johanna och Christian på middag. Det ska bli skoj, ser fram emot det. Vi har ju fyra barn (imorgon tre) och de har fyra, så det blir nog fullt ös. ;-) Jag har sagt att vi ska fixa efterrätten, och det blir nog en fudjekaka. Jag har aldrig bakat den förut, så därför måste jag provbaka samt provsmaka den idag. Så direkt när Peter kommer hem så ska vi åka och fredagshandla, som alla andra...

Nu är Izabelle i skolan, Livia sover och Loke "klättrar på väggarna" och försöker tjata hål i huvudet på mig för att han inte får spela Wii. Stackarn är helt TV-beroende...på tal om TV, imorse när jag tittade ut så hade det snöat en massa igen...så det gick inte att titta på TV, för parabolen var täckt med snö, givetvis...jädra snö! :-((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar