Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Onepiece...f*la jädra mode!

I måndags var jag och lillen inne i stan för att leta onepieces till Izabelle och Loke, men det var inte det lättaste. (Ja, de ska få varsin, men jag tycker fortfarande de är fula..!). Vi tittade i alla affärer som kunde tänkas ha, men ingenstans fanns det någon. Jag ringde då ut till Lager 157 och hade turen att få tag på de två absolut sista som fanns i rätt storlek. Just dem försvinner tydligen direkt...

Så i tisdags åkte vi ut och köpte dem, Bellas var turkos och gul (inte alls min smak, men hon älskar den!), Lokes var blå och väldigt fin i tyget. Tyvärr så görs de bara i dubbelstorlekar, vilket innebär att de två får samma storlek, så Lokes är enorm på. Medans storleken under var i minsta laget... :-(



Så nu sitter jag här, och har tagit in onepiecar i mitt hem. Gräsligt fula, men kidsen älskar dem... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar