Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

One piece

Mina barn tjatar också om one pieces (som alla andra har just nu), men jag har sagt nej hittills, men så frågade Bella häromdagen om hon fick köpa en för sina egna pengar, å då fick jag så dåligt samvete så jag känner att jag kanske ska köpa det till dem ändå?!
Jag tycker de är riktigt fula på vuxna och tonåringar...på barn är de ok, men inte snygga, men på småttingar är de gulliga!
Så egentligen tänkte jag ev köpa varsin till de små, men då känner man sig lite orättvis mot Bella och Loke, för då frågar de ju varför bara de små får, och inte de? Det känns ju inte rätt, jag vill ju att det ska vara rättvist. Helst skulle jag ju vilja ge mina barn allt de önskar sig, men det går ju givetvis inte.

Dessa två skulle jag kunna tänka mig till Livia och Maximilian, de finns på Kapp Ahl för 199:- st. Visst vore det gulligt om de kom i likadana dressar i vagnen nu till våren? :-)


Jag vet inte än hur jag ska göra, men ett stort problem kvarstår; min sambo totalvägrar att låta mig köpa det. Jag var emot det förut, men som sagt, jag har ändrat mig lite grann, tycker dock inte de är snygga. Men han verkar helt omöjlig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar