Summa sidvisningar

torsdag 22 december 2011

Julig uppdatering 2011

Idag är det två dagar kvar till julafton, och vi har massor kvar att göra. Städa, renovera färdigt killarnas sovrum, skura rent ugnen, ta in granen osv. Jag känner mig stressad, men är så trött och slö så jag är inte sugen på att göra något av alla måsten. Har ont i halsen och nacken och det känns som att jag håller på att få feber.
Inte så konstigt i sådana fall, Livia hade feber i början av veckan och är nu hostig och snorig.

Barnen har haft sina luciatåg, de var lika duktiga som vanligt. Livia stod längst fram och ropade på dem och dansade när de sjöng...söta lilla skruttan!
Jag och lilla tomtenissen...

På Lokes julfest sålde de lotter, vi köpte fyra st för 20 kr och vann på tre av dem. Det kallar jag bra utdelning! Loke fick en bok och en pilatesmatta(?) och mamma fick en fin vin karaff från Saga form. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar