Summa sidvisningar

tisdag 5 juli 2011

Midsommar 2011

Årets midsommar tillbringade vi nere i Varberg, i min mammas stuga, precis som vi har gjort varje år sedan jag var typ 13 år...och precis som vanligt var det kallt till och från.
Vi åkte ner dagen innan och stannade ett par nätter. Mina båda bröder, min mamma samt min kusin var där med sina familjer, så vi var nog 18 personer sammanlagt, men det gick bra. Förutom en liten incident med mitt hår...min kära kusin kom på att vi skulle fixa iordning mitt hår dagen till ära, och börja med att färga utväxten. Sagt och gjort, vi åkte iväg till Coop för att köpa hårblekning. Hon gnuggade in det i mitt hår, jag sköljde ur det, och det blev...gult, fult och lite olika nyanser i det...jag visste att det inte är jättebra att färga håret när man är gravid, men jag tror det var i för kort tid också. Det blev i allafall otroligt fult och misslyckat, men jag valde att låta håret vila ett par dagar och när vi kom hem fick Peter färga om det...och ja, han var riktigt duktig! Han är bäst! :-)

Här kommer lite fina midsommarbilder (dock inte på mitt hår...).
Liten Livia.

Mina tjejer.

Söta midsommartjejer med Bella i mitten.

Mina älsklingar.

Fina Loke.

Livia tittar på midsommardansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar