Summa sidvisningar

måndag 13 december 2010

Barnens uppträdanden

Förra veckan hade Bella luciafirande, och imorse hade Loke. Kl 7...
Vi ställde klockan på 5.30, men kom inte upp förrän 6.10... som vanligt stressade vi in i matsalen lite försenade, men vi var iallafall inte sist. Loke var stjärngosse, och Bella tärna. Det gick bra, alltid roligt att se på barnens uppträdanden. Men nu är det över för i år. :-)

Igår var vi på Izabelles första dansuppvisning! Det var såå himla roligt att se på alla duktiga barn. Det var ett flertal olika grupper och danssorter, Bella var i en av de två yngsta. Supesöta, och de fick massor av applåder, fast de egentligen inte hade så bra koll på alla steg. Men jag satt där, stolt som en tupp, och bara njöt av att titta på min tjej. Det går inte att beskriva hur jag kände, en underbar känsla. Tänk att hon vågade gå ut där på scenen inför ca 300 personer i publiken, och dansa längst fram. :-)
Jag tror att hon gick två terminer på baletten, och nu har hon gått två eller tre på jazz/dansmix, och jag hoppas verkligen att hon vill fortsätta med dansen, det är en bra aktivitet.

Balett 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar